Четвер, 17.8.2017, 16:24 • RSS
-->Головна » Уроки » Урок 9. Оформлення звуку контурами
06:35
Урок 9. Оформлення звуку контурами
Цей урок, так само як і попередні, розрахований на той випадок, коли шрифт, який використовувався для зображення звуку, нам не відомий. Але в цьому уроці будуть закладені основи, які знадобляться нам для створення різних логотипів* до серій коміксів. 
(*Логотип - в даному випадку йде мова про назви серій мальописів)

Крок 1. Оцінка роботи
Як і в попередньому уроці, необхідно поглянути на наш звук і з'ясувати, що та звідки нам узяти. На нашому простому прикладі я покажу основи такого методу.

Крок 2. Робота з контурами
Ми вже в одному з моїх уроків розглядали, як робити фігури з контурів, але і в цьому уроці ми також повернемось до цієї теми, і розглянемо детально всі подробиці. Отже, ми маємо звук "BLAM" і з нього ми будемо робити "БЛАМ". Використовуючи нашу основу ми вже маємо дві літери, а саме літеру "А" та літеру "М". Наступною літерою буде "Л", яку ми можемо зробити використовуючи наявну літеру "А". Літеру "Б" буде зробити трохи складніше, але можливо. Для цього з літери "В" виділяємо лише "Ь", а з літери "L" беремо лише низ букви"_". 

А тепер - до роботи! 
Беремо наш інструмент "Контур"  та, переконавшись, що обрано саме "фігура",

робимо нашу літеру (я почав з літери "М").

Потім, коли я розпочав роботу з літерою "А", я вирішив зробити її з двох фігур з "Л" та "-".

Таким чином мені не потрібно буде робити подвійну роботу, коли я візьмуся за літеру "Л". Тому перед об'єднанням я скопіював фігуру "Л" а оригінал об'єднав, виділивши у вікні "Шари" необхідні об'єкти, а потім натиснув на них ПКМ і обрав "Об'єднати фігури". У мене вийшло подібне:

Для того, щоб моя фігура була цілісна, я, переконавшись, що в віконці "Шари" обрана необхідна фігура, натиснув на піктограмку, яка знаходиться зверху робочої області та обрав "Об'єднати компоненти фігури".

Далі я повернувся до копії фігури "Л" та використавши "Вільне трансформування фігури", зменшив до необхідних розмірів.

І почав роботу над нашою літерою "Б"
Пояснення: Якщо у вас виникали питання щодо того, як зробити з двох фігур, які перетинаються, прозору ділянку, у місцях накладання одного на одне, то зараз спробую максимально роз'яснити ситуацію. 
Наприклад, у нас є дві фігури, які повинні утворити нашу літеру "Ь", отже для початку у вікні "Шари" ми обираємо наші фігури, та натискаємо ПКМ і із меню обираємо "Об'єднати фігури".

Далі переходимо до вже відомої нам піктограми та натискаємо "Об'єднати компоненти фігури". Потім знову ж таки повертаємось до піктограмки та натискаємо вже на "Відняти попередню фігуру" або "Відняти фігури накладання", ефект буде той самий.

Далі робимо шапку для нашої літери "Б" і об'єднуємо її з нижньою частиною літери.


Крок 3. Накладаємо ефекти
Тепер, коли ми маємо готові літери , то нам необхідно їх правильно розташувати у віконці "Шари", а саме у такому порядку (зверху вниз): М, А, Л, Б. Тепер, коли літери розташовані правильно, треба накласти на них правильні ефекти.
1. Накладаємо колір
Тип накладання: Нормальний; Колір: "Підбираємо з оригіналу";

2. Робимо обведення
Розмір: 2; Положення: Ззовні; Колір: "Підбираємо з оригіналу";

Тепер всі літери об'єднуємо в одну групу. Для цього обираємо у віконці "Шари" наші фігури та натискаємо Ctrl+G. Всі літери мають бути з накладеними ефектами. Для цього просто беремо одну літеру з уже накладеним ефектом і натискаємо на ній у віконці "Шари" ПКМ і обираємо "Скопіювати стиль шару". А потім обираємо всі інші та натискаємо на них ПКМ та обираємо "Вставити стиль шару".

3. Накладаємо ефект "Тінь" на групу (теку)
Режим накладення: Нормальний; Непрозорість: 100%; Кут: 120; Зміщення: 6;
Колір такий самий як і для обведення.

В результаті має вийти щось таке:

Далі, ми копіюємо нашу групу та за допомогою "Вільного трансформування" зменшуємо нашу копію для наступного звуку.


Крок 4. Коригуємо фон
Беремо "Штамп" та штампуємо під написом та підфарбовуємо "Пензлем".

І повертаємо наш звук.

Автор: bober-mober

: Уроки | : 765 | : bober-mober | : 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar